🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فرض محال

(ثبت: 5561) اسفند 2, 1396 
فرض محال

 

در پای تو گر کشته شوم من گِلِه ای نیست
مرگی که زِ عشقِ تو رِسَد دغدغه ای نیست

عطرِ تنِ تو خار کُند شوکتِ گل را
همچون لب لعلت به خدا معجزه ای نیست

عریان وسطِ میکده رسوا چو شوم من
ساقی چو شوی ننگ دگر مفسده ای نیست

افسون شدهٔ ماهِ رُخَت زار بمیرد
نفرین به سَری کز تو در آن وسوسه ای نیست

یک لحظه نگاهم نکنی ، کور شوم من
مفهومِ جهان بی تو به جز سفسطه ای نیست

ویرانهٔ دل با تبِ عشق تو شد آباد
در چشمِ تَرَم جز تو دگر منظره ای نیست

گر جُرم بُوَد عشق تو من عاملِ جُرمم
جُرمی که تو باشی ، دادگر ، محکمه ای نیست

بی هیچ دلیلی تو مرا عفو مگردان
رقصنده تر از خشم تو آتشکده ای نیست

تاریخ اَدای تو در آورده عزیزم
جز زُلف تو دیگر به جهان سلسله ای نیست

انگشت نما کن تو مرا در وسطِ شهر
رسوا شدن از عشق تو جز شعبده ای نیست

گر نیست تو را میلِ وصالِ منِ مسکین
آتش زنم این دل که به جز مشغله ای نیست

یک لحظه بدونِ تو مرا فرضِ محال است
دنیایِ بدون تو به جز توطئه ای نیست

سروده : بابک حادثه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معصومه خرم بخش

    اسفند 9, 1396

    درود و عرض ادب

    بسیار زیبا و استادانه

    زنده باشید به مهر

    • علی احمدی

      اسفند 9, 1396

      مهربانوی فخیم و پاک سرشت خانم خرم بخش گران ارج …حضور حضرتعالی در این خرابات بنده نوازی شایسته ای است ….سپاسمندم 

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 10, 1396

    درود

    • علی احمدی

      اسفند 10, 1396

      هنرمند و سرور گرامی  جناب رضا پور ارجمند منت گماردین بر سر بنده سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا