🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش

(ثبت: 5706) اسفند 27, 1396 

آخرین عاشقانه امسال تقدیم شعر پاک

کاش …………….

کاش می شد با خیال عاشقی،،باز گردی و گُل افشانی کنی
رَمز و راز سَر به مُهرِ عشق را،،با نوای رازقی معنی کنی

کاش برگردیم ،آن دوران عزیز،،عشوه هایت باز گردانی کنی
میزبان چشم تو باشم و تو، با نگاهت عزم مهمانی کنی

در کنار سفره رنگین دل،دوستت دارم پذیرایی کنی
بار دیگر در هوای کوچه باغ،،قلب من را غرق ویرانی کنی

در میان خنده های اشک بار،،چشم من با چشمکی یاری کنی
از شراب بی مثال غَمزِه ات،،جُرعه ای را بر من ارزانی کنی

صحبت بی انتها و یک نفس،،هر چه بادا باد را هِجّی کنی
تا سخن از وَصلَت آید در میان،،شوخ چشمی های پنهانی کنی

با هزاران وعده،،،رِندانه مرا،،،تشنه تر از خاک طوفانی کنی
پاسخ هر لحظه اصرار مرا،،،متصّل بر خرمن افشانی کنی

کاش می شد نطفه شیطانیِ،،واژه ای کاش را  آتش  زنی
فارغ از کون و مکان و حَدّ و مرز،،گونه هایم را تو بارانی کنی

کاش هنگام بلوغ عاشقی،، زلف خود راگرده افشانی کنی
کاش یک بار دگر با چون منی،،عزم یک کوچ زمستانی کنی

در جوار بُقعه  نَنگ رَقیب،،،ساعتی را  پایکوبانی کنی 
تا ابد این قلب تیپا خورده را ،،در حصار سینه زندانی کنی

کاش می شد در خِلال عاشقی،،، یک دَم دیگر تو مجنونم کنی
جان به کف آرم در آغوشت و تو خنده ای خرج من فانی کنی

علی (بابک) احمدی         حادثه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

نظرها
  1. Z .M

    اسفند 27, 1396

    درود برشما جناب احمدی پاک سرشت

    بار دیگر در هوای کوچه باغ،،قلب من را غرق ویرانی کنی

    در میان خنده های اشک بار،،چشم من با چشمکی یاری کنی

    بسیار زیبا و دلنشین

    قلمتون سبز و رقصان

    در پناه حضرت عشق مانا باشید.

    • علی احمدی

      اسفند 28, 1396

      عرض ادب بانوی گران ارج شما جز زیبایی نمی توانید ببینید بانو درودهااااااااا تا بیکرانه عشق خدا

  2. فروردین 14, 1397

    • علی احمدی

      فروردین 16, 1397

      عرض سپاس تا بیکرانه عشق خداوند بانو محمد زاده گران ارج …….درودتان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا