🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آواز دُهُل

(ثبت: 256674) اسفند 7, 1401 

 

صدایت
آواز خوش دهل است در
رویاهایم…!

 

 

 

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اسفند 7, 1401

    درودتان بانو
    بسیارزیبا وعمیق.
    🌺🌺🌺

  2. فروغ گودرزی

    اسفند 8, 1401

    درود بر شما بزرگوار
    ممنونم که به مهر خواندید🙏🌺🌷🌱

  3. طارق خراسانی

    اسفند 9, 1401

    سلام و درود

    دیر به این شعر زیبای تان رسیدم
    عالی ست

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • فروغ گودرزی

      اسفند 10, 1401

      درود بر شما استاد
      ممنونم که مرا خواندید
      👏🌺🌸

  4. غلامحسین جمعی

    اسفند 9, 1401

    درودو سپاس بزرگوار فاتزی کوتاه و زیبایی می باشد بزرگوار

    دستمریزاد

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • فروغ گودرزی

      اسفند 10, 1401

      سلام و درود استاد
      سپاسگزار مهرتان هستم
      🙏🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا