🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انتظار

(ثبت: 257131) اسفند 19, 1401 
انتظار

 

پل می زنم لحظه لحظه , بی دل به دریاترین ها
تا گم شوم قطره قطره , در موج شیداترین ها

شادا به شوق رسیدن , بی پا و بی سر دویدن
از ساحلی سبز در سبز , تا شهر زیباتر ین ها

تا مقصدم نو بهاران , گل می دهم زیرباران
در وسعت لاله زاران , دشت شکوفاترین ها

با باد مجنون به نی زار , پیچیده ام در سپیدار
بالنده با قلب بیدار , بی تاب رعناترین ها

با ناله و آه سردم , عیبم نکن اهل دردم
دلداده ایی دوره گردم , باناشکیباترین ها

رنگین کمان ِ نیازم , باشد مگر چاره سازم
با این فرود و فرازم , در جمع تنهاترین ها

محتاج رمز ورودی , تا بارگاه شهودی
در پلگان ِوجودی , مشتاق بالاترین ها

با یاد چشمش خدا را , هستم چنان مست و شیدا
گنگم به این شعر شیوا , در بزم رسواترین ها

 

محمدیزدانی”جوینده”

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1401

    احسنت
    سلام و درود

  2. طارق خراسانی

    اسفند 19, 1401

    سلام و هزاران درود بر بزرگمهر شاعر پاک
    حضرت استاد محمد یزدانی(جویتده)

    خوشحال از آنم در صبحی فرحبخش میهمان غزل زیبایی از استادی گرانسنگ می باشم.

    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

    • محمد یزدانی"جوینده"

      اردیبهشت 1, 1402

      درود و احترام
      جناب استادخراسانی گرانقدر
      بابت تاخیر در عرض ادب پوزش می طلبم لطف می فرمایید سپاسگزارم🌺🌸🌺

  3. صفا یغمایی

    اسفند 19, 1401

    درودبرشما جناب یزدانی عزیز
    دوست قدیمی غزلی زیبا ودلنشین را امروز مهمان صفحه‌ی ارجمندتان بودم
    موفق و فروزان باشید.
    🌺🌺🌺

    • محمد یزدانی"جوینده"

      اردیبهشت 1, 1402

      درودها دوست دیرین
      رفیق صمیمی جناب صفا یغمایی شاعر عالی مقام
      سپاسگزارم🌺🌺🌺

  4. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1401

    احسنت جناب یزدانی ارجمند
    غزلی سرشار از زیبایی سروده اید
    موفق باشید
    🌺🌺🌺💐🌿

    • محمد یزدانی"جوینده"

      اردیبهشت 1, 1402

      درود و احترام مهربانوی ارجمند ادبیات
      استادطلعت
      طلای کرمانی
      حضورتان را پاس می دارم🌺🌸🌺