🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بتی عهدشکن

(ثبت: 257168) اسفند 20, 1401 

 

این درد مگر چیست که درمان نپذیرد
اندوه بزرگیست که سامان نپذیرد

عشقی که در آن لذت آغوش نباشد
نوزاد مریضیست که پستان نپذیرد

گفتند بتی عهدشکن هست در این شهر
این عهدشکن کیست که پیمان نپذیرد

در غربت و در دربدری پیر شدم من
فریاد از این درد که پایان نپذیرد

بگذار در آشوب تو دیوانه بمانم
این شور غزلناک که درمان نپذیرد

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. مسعود مدهوش

    اسفند 20, 1401

    درودتان شاعر بانو ترکاشوند ارجمند👏🌿🌾🌾☘️🙏🙏🌹🌱🌱🍂🍃

    غزلی زیبا و دلنشین،نویسا بمانید🍃🍂🌱🌹🌹🙏☘️☘️🌾🌿🌿👏

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 26, 1401

      درودتان شاعر فرزانه سپاس از بذل و بخششتان،سرفرود محبتتان هستم
      به مهر خوانده اید

  2. طارق خراسانی

    اسفند 20, 1401

    در غربت و در دربدری پیر شدم من
    فریاد از این درد که پایان نپذیرد

    بگذار در آشوب تو دیوانه بمانم
    این شور غزلناک که درمان نپذیرد

    سلام و درود

    بسیار عالی
    غزلی موفق و محکم و عالی ست

    لذت بردم

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 26, 1401

      سلام استادم
      سپاس از دریای محبتتان
      به مهر خوانده اید
      سرفرود بزرگواریتان هستم
      بمانید به مهر

  3. پروانه آجورلو

    اسفند 20, 1401

    درود بانو
    غزل زیباییست
    لذت بردم👏👏👏👏

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 26, 1401

      سپاسگزارم مه جبین بانوی عزیز
      به مهر خوانده اید

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 20, 1401

    احسنت
    سلام و درود و خدا قوت

  5. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1401

    درود بر شما
    غزلی بسیارزیبا سروده اید
    ❤️🙏❤️🙏

    • مدینه ترکاشوند

      اسفند 26, 1401

      سلام شاعره بانوی زیبا قلم
      شاگرد نوازیتان را قدر دانم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا