🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار خسته …

(ثبت: 257235) اسفند 22, 1401 
بهار خسته …

1
بهار خسته از شهر ریا رفت
سلام از غنچه لب های ما رفت
شبیه صاعقه با سرعت مرگ
ستم آمد جهنم شد خدا رفت
2
بهار خسته از شهر ریا رفت
شکوه خنده از لب های ما رفت
شبی در زیر نَعل اسب چنگیز(یا) شبی در زیر شلاق زمستان
دعا مُرد و خدا از پیش ما رفت(یا)حیا مُرد و وفا از پیش ما رفت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  2. ابوالقاسم کریمی عزیز
    زیبا بود
    موفق باشید .

  3. مهدی سیدحسینی

    فروردین 3, 1402

    درود بر شما
    سال نو مبارک 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا