🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تولد

(ثبت: 257208) اسفند 21, 1401 

 

بدنیا آمدن دیروزم
تکرار امروزم بود
فردا که مردم
هیچ مرده شوری را
به خاکسپاری ام
دعوت نکنید

 

۲۱ / 12 / ۹۱
#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 21, 1401

    تگاهِ مردمت آشوبگر
    بلا از چشم مستت بر حذر باد

    سلام استاد
    الهی هماره شاد و سلامت باشید

    در پناه خدا 😔

  2. علی زمان خانمحمدی

    اسفند 21, 1401

    صبحتون خوش و خرم گرانمایه و ارجمندم

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 21, 1401

      درود جناب خانمحمدی
      زنده باشید در پناه حضرت حق 🌷🌷

  3. مینا یارعلی زاده

    اسفند 21, 1401

    زادروز قشنگ و گرامی تان مبارک باد استاد سید حسینی عزیز
    الهی که پیروز و تندرست و نویسا باشید
    تا از سروده های پاکتان بهره مند شویم
    🍃💐💐💐💐💐🙏

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 21, 1401

      سپاسگزار حضور گرمتون خانم یارعلی زاده
      در پناه حق شاد و سلامت باشید 🌷🌷

  4. برهان جاوید

    اسفند 21, 1401

    درود جناب ارجمند حسینی
    همواره سلامت باشید و لبریز از خوشی
    پاینده و پیروز باشید
    ❤️❤️🌹🌹👏👏

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 21, 1401

      درود جناب جاوید
      سپاس از نگاه زیباتون
      ایام به کام
      تندرست باشید 🌷🌷

  5. غلامحسین جمعی

    اسفند 21, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم جناب حسینی

    دستمریزاد قشنگ است بزرگوار

    زادروزتان نیز مبارک بادا

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 21, 1401

      درود جناب جمعی
      ممنون از نگاه زیباتون
      لطف کردید🌷🌷

  6. نسرین حسینی

    اسفند 21, 1401

    درودها برشما جناب استاد حسینی ارجمند
    کوتاهی بسیار زیبا بود
    سایه پرمهرتون مستدام 🌺🍃🍃🙏

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 21, 1401

      درود خانم حسینی
      ممنونم لطف کردید
      🌷🌷

  7. محمدعلی رضاپور

    اسفند 21, 1401

    سلام و درود
    تولدتان مبارک
    زنده و سرزنده باشید در پناه خدا

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 21, 1401

      درود جناب رضاپور
      ممنون از حضور گرمتون
      🌷🌷

  8. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 21, 1401

    احسنت جناب حسینی ارجمند
    در پناه عشق ِ خدا ار هر گرندی در امان باشید

    🙏🌹🌹🙏🙏🌿

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 21, 1401

      درود بر شما
      سپاس از لطفتون
      ان شاءالله سلامت باشید 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا