🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خداوند وسواس

(ثبت: 257154) اسفند 21, 1401 

 

تحریم کرد بیان را

که رسوایی بود ایشان را

و سپرد به اقدس میدان امتحان را

به تکلف ادامه داد تقلید از قرآن را

و غلط های چندان را

نمایان و پنهان را

و تضادهای آن چنان‌ را

خداوند وسواس، خداوند تبعید، خداوند زندان، سرانجام

به مرض مرد و

پو… سی… د.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
در نقد بابیت و بهائیت
محمدعلی رضاپور

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 21, 1401

    سلام و درود

    سروش ها در خدمت آگاهی قرار گرفته اند

    عالی ست

    در پناه خدا 🌱♥️👌👌👌👌👌👌♥️🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 21, 1401

      سلام و درود و سپاس تان جناب بابا طارق گرانقدر
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🙏🍃❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️🍃🙏

  2. برهان جاوید

    اسفند 21, 1401

    درود و عرض ادب و احترام
    پاینده باشید و پیروز
    🌹🌹🌹❤️❤️

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 21, 1401

      درود و سپاس تان بزرگوار
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان ❤️🌹🌹❤️🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا