🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید دلم

(ثبت: 257212) اسفند 21, 1401 

خورشید دلم

من شاعر چشمان سیاهت شده ام
هر لحظه غزلخوان نگاهت شده ام

نوشین لب من چشم و چراغم شده ای
همراز دل و نور پگاهت شده ام

هر شب زده ام بوسه به عکست تا صبح
هر روزه ولی دیده به راهت شده ام

پنهان ز نگاهی و مرا برده قرار
خورشید دلم! ببین که ماهت شده ام

پروانه شدم که بال و پر باز کنم
دلبسته و محتاج پناهت شده ام

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 21, 1401

    هر شب زده ام بوسه به عکست تا صبح
    هر روزه ولی دیده به راهت شده ام
    پنهان ز نگاهی و مرا برده قرار
    خورشید دلم! ببین که ماهت شده ام
    عاشقاته زیبایی ست
    آفرین
    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 21, 1401

    چشم و چراغم!
    اسفندها دود شد
    دلم روشن است
    می دانم که بهار
    از حنجره‌ی تو
    سرایت می‌کند
    #مینا_یارعلیزاده

    🌹🌹🌹

  3. عظیمه ایرانپور

    اسفند 21, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

  4. غلامحسین جمعی

    اسفند 21, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیبا و با احساس است عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏

  5. زهرا یوسفی

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود بسیار عالی 👏🌹

  6. امید کیانی

    فروردین 1, 1402

    درودها

    زندگیتون به لطافت گلبوته های عشق

    نوروزتان خجسته🌹

  7. غلامحسین جمعی

    فروردین 12, 1402

    پروانه غزل وزن رباعی دارد
    درمطلع آن چشم سیاهی دارد
    امیّد که آن چشم و چراغت بدرخشد
    حالا که چنین راز و نگاهی دارد
    🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا