🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلواپس……

(ثبت: 256684) اسفند 7, 1401 

 

کسی شاید نمی دانست
اما
پشتِ سیاهیِ سرمه زدهٔ چشمانش
موج می زد دریایِ تشویش
و دردِ گرانِ دلواپسی
می کشاند یکایکِ قدمهایِ لرزانش را
به سطحِ سختِ سنگفرشها
آن زنی که در راستهٔ حیثیت فروشان
به تازگی
تنازعِ بقأ شکسته بود طلسم حیایش را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 7, 1401

    سلام

    مانند همیشه عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 9, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد زیباست

    🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا