🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ‌زیست‌!

(ثبت: 257213) اسفند 21, 1401 
مرگ‌زیست‌!

چی‌ماه!

آن کارتن‌خواب یادت هست
لحافِ پل می‌لیسید خلاصه‌تنش را
خواب دیدم
لمیده روحش زیرِ پلِ صراط
پُر ملات!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هـاشور. سیدمحمـدرضا لاهیجی.هند
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آن کارتن خواب یادت است؟!
همان که زیر آن پل می‌خوابید!
دیشب خوابش را دیدم
روحش، زیر پل صراط خوابیده بود…!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پریسکه. کرامت یـزدانی”اشک” ایـران
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 21, 1401

    سلام جناب دکتر مدهوش
    روز خوش

    از لطف و بزرگواری حضرتعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 21, 1401

    سلام جناب جمعی
    شب خوش

    از لطف حضرتعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید

  3. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 21, 1401

    سلام جناب رضاپور
    شب خوش

    از لطف حضرتعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید

  4. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 21, 1401

    سلام و درود استاد گرانقدر
    شب خوش

    از لطف و بزرگواری سرکارعالی سپاسگزار و خاکسارم

  5. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 24, 1401

    سلام سرکار خانم هاشمی
    وقت بخیر

    از لطف و محبت سرکارعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید