🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی _ 120

(ثبت: 256546) اسفند 8, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر
سروش 120

 

فوج فوج ای پرندگان نجیب!

می برید از قرار، هرچه شکیب

هیچ گویا عجیب نیست عجیب

وه! چه مستانه می توان افتاد!

 

طَرَبستان، بابلعشق
تابستان 1401
تالاب نیلوفر آبی

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور(مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 8, 1401

    سلام و درود

    خیلی ها مستاته می افتند

    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 9, 1401

      سلام و درود و سپاس و ارادت
      استاد گرانقدرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🍃🌹🌹🌹🌹🌹🍃❤️🙏

  2. درودها شاعر🌺🌺🌺

  3. مه ناز نصیرپور

    اسفند 10, 1401

    درود بر شما 👏🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا