🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیب

(ثبت: 257219) اسفند 22, 1401 

 

آدم است دیگر
یک هو دلم گاز زدن یک سیب
با تو را می خواهد…!!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود

    فکر می کنم از زیباترین سروده های کوتاه شما باشد
    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    اسفند 22, 1401

    سلام بر شما استاد
    زیبا خواندید. متشکرممم
    در پناه خق باشید 🙏🌺🌸💐🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود
    زیبا بود

  4. فروغ گودرزی

    اسفند 23, 1401

    درود بر شما
    ممنونم که به مهر خواندید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا