🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طاهره قرة العین (در فتنه ی باب)

(ثبت: 256907) اسفند 20, 1401 

 

گرچه خود نیست

سوژه ی زنده ی داستان و رمانی ست

نکته در نکته، سیر جهانی ست

در “لَفی خُسر” ماندَ(ه) ست همدست

با عزا، با عزازیلِ عصرش

نکته در نکته، سیر جهانی ست

زندگینامه ی طاهره _قرّة العین.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
در نقد بابیت و بهائیت
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 20, 1401

    سلام و درود.

    قدرت قلم شما ستودنی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 20, 1401

      سلام و درود و سپاس تان استاد گرانقدرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🍃🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🍃❤️🙏

  2. علی زمان خانمحمدی

    اسفند 20, 1401

    هزاران درودتان باد استاد عزیز و ارجمند در پناه لطف و عنایت حق تعالی پیروز و پاینده باشید

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 20, 1401

      هزاران درود و سپاس تان استاد بزرگوار
      در پناه خدا بهترین ها نصیب

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1401

    درود بر شما حناب محمد علی رضاپور ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🙏🌹🙏💐🌿

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 20, 1401

      درود و سپاس از لطف شما بزرگوار 🌹🙏🌹🙏💐🌿🙏

  4. مهدی سیدحسینی

    اسفند 20, 1401

    درود بر شما
    🌷🌷

  5. غلامحسین جمعی

    اسفند 20, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارو فرهیخته

    جناب رضاپور

    دستمریزاد عزیز

    زیباست

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 21, 1401

      درود و سپاس تان جناب استاد جمعی گرانقدر
      لطف فرموده اید بزرگوار
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  6. محمد علی جان رضا پور
    نازنین ادیب
    زیبا سروده ای
    موفق باشی و سر بلند

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 22, 1401

      درود و سپاس
      دوست ارجمندم
      زنده و پیروز باشید در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا