🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عروسکی

(ثبت: 256737) اسفند 9, 1401 

 

لبم را بوسه زد ، برگردنم گاز
مرا همچون عروسک کرد هی ناز

به آغوشش فتادم چون عروسک
شد او فرمانده و من مثل سرباز

شاعر : مهدی سلمانی میاب‌

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 9, 1401

    سلام

    🌹🌹🌹

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 9, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دوبیتی خوبی است دستمریزاد

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • مهدی

      اسفند 10, 1401

      سلام و عرض ادب
      سپاسگزارم ممنون 🌹🌹

  3. سبحان

    فروردین 7, 1402

    عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا