🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غافر حنان

(ثبت: 257175) اسفند 20, 1401 

 

الهی از تو خواهم آنچه باشد موجب غفران
رهـا سـازد مـرا از آتــش سـوزنــده نــــیران

مــــرا باشــد رضا اندر رضــــای حضرتت یارب
درآنچه کو رضایت نیست از من گير در دوران

بود دســـــــــتم به دامان رسول و آل پاک او
به محشر ده مرا مسکن جوار کوی آن خوبان

هر آنچه نعمتی دارم همه از ذات پاک توست
سپاس وحمد می دارم ترا ای خـــــــالق منان

سزاوار پرستش مــــی ندانم ما ســـــوای تو
تویــی معبود برحــــق ای خدای واحد سبحان

منم این سامع مسکین خجل از کرده های خود
بسویت آمدم رحـــــــمی نما ای غافر حنان

 

(مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن مفاعیلن)
۲۸ ثور ۱۴۰۱

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 20, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی

    🌱👌🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • سید مصطفی سامع

      اسفند 23, 1401

      ممنون از تعریفتون
      شما خودتون مایه افتخار هستید

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1401

    درود بر شما مناجات نامه ی
    بسیار زیبا سروده اید

    👏💐👏💐🌿

    • سید مصطفی سامع

      اسفند 23, 1401

      شما خودتون خوبید و خوبیهای بقیه رو هم میبینید سپاس گزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا