🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نبض اشتیاق

(ثبت: 257238) اسفند 22, 1401 

مسیر جاده

به دوش خسته ام بگذار سر را
بخوان با من تب و تابی دگر را

تو خوبی مثل باران بهاری
که می فهمد غم گل های تر را

شکوفا می کند سرشاخه ها را
مداوا می کند زخم تبر را

نگارا! در حضور ماه تابان
به رسم خود مهیا کن سحر را

بیا تا در سکوت شب بخوانیم
سرود سینه ی اهل نظر را

بپیچانیم با خود بار دیگر
تمام هرچه اما و اگر… را

چه ایامی به پشت سر نهادیم!
چه شب هایی پر از خون جگر را

مسیر جاده را داند زمانی
که می بندد کسی بار سفر را

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود استاد معصومی عزیز

    فوق العاده زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. درودتان….در مصراع اول بیت ششم از کلمه ی بپیچانیم حرف یاء تایپ نشده بوده است.

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 22, 1401

    احسنت جناب معصومی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🙏🙏🌺🌸🌿🍃

  4. س ن روشن

    اسفند 22, 1401

    بادرودوادب،
    سرشارازمعنا وزیبایی،
    🌹🌹🌹🌹🙏🍀

  5. محمدعلی رضاپور

    اسفند 22, 1401

    احسنت
    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا