🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ملا محمدعلی حجت زنجانی (در فتنه ی باب)

(ثبت: 257169) اسفند 22, 1401 

 

بی گمان، امتحان انسان

آسان نیست بی گمان

راه، گم کرد و گمراه شد

و هزاران انسان را گمراه کرد

کشت و به کشتن داد و کشته شد

ملا محمدعلی حجت زنجانی

نا مسلمان

به جای شهید.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
در نقد بابیت و بهائیت
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 22, 1401

      سلام و درود و سپاس فراوان استاد گرانقدرم
      خداوند، یار و نگهدارتان
      🙏🍃🌹🌹🌹🌹🌹🍃🙏

  2. علی زمان خانمحمدی

    اسفند 22, 1401

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه

  3. علی معصومی

    اسفند 22, 1401

    دروودها بر دوست ارجمندم
    جناب رضاپور عزیز
    ♡♡♡

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 22, 1401

      درودها و سپاس ها یتان جناب معصومی عزیز

      ❤️❤️❤️❤️

  4. سیاوش آزاد

    اسفند 27, 1401

    سلام بله برادر گمراهی در کمین ماست مگر آنکه به پیر مغان پناه آوریم

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 27, 1401

      سلام و درود
      منظورتان از پیر مغان کیست؟
      آیا بالاتر از امام زمان است؟
      البته می دانید که امام زمان، اکنون نایب خاص ندارند
      و اگر منظورتان مرجع تقلید خاصی است، ما هم احکام شرعی قابل تقلید خود را از مرجع تقلید خودمان می گیریم.
      امید که دوباره، قضیه را سیاسی اش نکنید!

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا