🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می کشد مرا

(ثبت: 257177) اسفند 20, 1401 

می کشد مرا

این اضطراب، با خفقان می کشد مرا
فریاد و ناله، آه و فغان می کشد مرا

در خلوتم به عکس تو تا بوسه می زنم
ماخولیای این هیجان می کشد مرا

من عاشقم! بجان تو جانم به لب رسید
دل را ببین! در این خلجان می کشد مرا

دزدانه گر به چشم خمارت نظر کنم…
شهلای مست جامه دران می کشد مرا

پروانه ام که در طلبت می کنم دعا
این اشتیاق خنده زنان می کشد مرا

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 20, 1401

    در خلوتم به عکس تو تا بوسه می زنم
    ماخولیای این هیجان می کشد مرا
    من عاشقم! بجان تو جانم به لب رسید
    دل را ببین! در این “خلجان “می کشد مرا
    سلام و درود
    غزلی به غایت زیباست
    مرحوم پدرم چند زبان را می دانست از جمله عربی که کاملا به آن مسلط بود از واژه خلجان بسیار استفاده می کرد.
    خلجان یک واژه عربی ست که دارای معانی متعددی مانند اضطراب و لرزیدن و علاقه به چیزی داشتن و تمنای عاشقانه است.
    که عجیب این واژه در این بیت خوش نشسته است، آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👍👍👍👍👍👍👍👌🌱

  2. پروانه آجورلو

    اسفند 20, 1401

    سلام جناب خراسانی
    روح پدر عزیزتان قرین رحمت الهی باشد
    من هم اولین بار خلجان را در حاشیه نویسی کتابی قدیمی دیدم و ….
    چه خوب که خوش نشسته
    ممنونم بابت توجه و همراهی 🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1401

    مهربانوی ارجمند
    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    ❤️🙏❤️🙏❤️💐🌿

    • پروانه آجورلو

      اسفند 20, 1401

      سلام بانو
      سپاسگزارم از همراهی و توجه شما 🌺

  4. علی معصومی

    اسفند 20, 1401

    درودهای فراوان
    💐👏👏👏👏👏

  5. غلامحسین جمعی

    اسفند 20, 1401

    من عاشقم! بجان تو جانم به لب رسید
    دل را ببین! در این خلجان می کشد مرا

    دزدانه گر به چشم خمارت نظر کنم…
    شهلای مست جامه دران می کشد مرا

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارو با ذوقم

    سرکارخانم آجورلو

    دستمریزاد غزلی عاشقانه و زیبا و استخوان دارو دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • پروانه آجورلو

      اسفند 20, 1401

      سلام جناب جمعی
      سپاسگزارم 🌺

      • اردیبهشت 8, 1402

        🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😍

      • اردیبهشت 8, 1402

        🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا