🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نارنجی

(ثبت: 257209) اسفند 21, 1401 

 

آن فلان جا
رفتی؟
صبر بر عشق
کار عاشق نیست
شقایق باش
زندگی نرگسانه
زمستان میشود

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 21, 1401

    سلام دخترم
    زندگی نرگسانه خیلی کوتاه است
    فکر کنم عمر نرگس ها از پروانه ها کمتراست
    باغچه خانه ی ما پر از بوته های گل نرگس است زمستان گل می دهند ولی سریع گلهایشان تمام می شود.

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 21, 1401

    سلام و درودتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا