🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هوا خواه

(ثبت: 256687) اسفند 8, 1401 

 

من هواخواه نرگس نیستم

زمستان

برف می نوشد

باران

اشک شوق ابر

از دیدار آسمان

خوش به حال رنگین کمان

قالی خورشید

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 8, 1401

    سلام دختر عزیزم

    از سیزده سالگی شروع به سرودن کرده ام
    تا به این لحظه به ذهن نه من بلکه هیچ شاعر بزرگ قدیم و جدید این تصور شکل نگرفته که رنگین کمان می تواند قالی آسمان باشد.

    درودها برتو سیده ی گرامی

    در پناه خدا🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

    • فاضله هاشمی

      اسفند 8, 1401

      سلام بسیار سپاسگزارم مهربان 🌹😍

  2. پاهایم از نردبانِ سکوتِ سایه‌ها
    بالا می‌رود
    از پلکانِِ پاکِ تاک
    عروج می‌کنم
    حبه قندِ شُکر می‌خورم
    آب زلالِ رحمت می‌نوشم
    وَ دانه دانه
    تسبیحِ عشق شماره می‌کنم
    پلک برهم نمی‌زنم
    تا خدا
    تا آبیِ ابر
    تا آسمان
    تا هوایِ استنشاقِ شعور
    خالی می‌شوم از
    ننگِ بی دلی
    از سنگِ تهمت
    از حرف‌هایِ مفت
    از گوشی که جفت جفت
    از نامردمی ونامرادی می‌شنُفت
    تهی می‌شوم
    از کوزه کورِ قاضیانِ خود باور
    از تَشت تَرک خورده تردیدِ مردم بی‌قدر
    از شیشه شرکِ بشر پُر شّر
    از جنسِ جماعتِ خواب
    مردمانِ مردمک پرستِ بی اثر

    می‌روم
    سبز پوش
    سرخ دل
    ساده
    صبور
    خوش
    خندان
    خّرم
    اخراج می‌شوم از
    ظلمتِ زمهریر زمان
    دل خراج
    و جان خرج خدا می‌کنم
    که دیگر
    اعتمادی نیست
    بر تعمد این ادعایِ آدمِ بسان مترسک
    بی حس
    بی قلب
    بی درد

    خداحافظ ناپاکی زمین
    سلام
    پاکیِ پوپک
    پروازِ پرستو
    پرهامِ پریدن
    منِ بی سر آمدم

    سیدمحمدرضالاهیجی

    http://www.irafta.com/showtext.aspx?id=35230

    زبان حال شهید والامقام محسن حججی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا