🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 و لو کان چاپا

(ثبت: 256708) اسفند 9, 1401 

 

گفت: باب امام زمان ام

گفت: جناب امام زمان ام

گفت: “وَ لَو کانَ چاپا” بانی بیان ام

و… ال… بت… ته… ناسخ قرآن ام

و به نابود کردن هر کتاب و درسی غیر این دین، بیان کننده ی فرمان ام

و سفارشگر آموزش “خط الشکسته” به کودکان ام

و صاحب اختصاصات فراوان ام

همو فرستاد برای هدایت انسان

برادران ناسازگار _ به شهادت عزیه خانم_

میرزا یحیی و میرزا حسینعلی را.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 9, 1401

    سلام و درود

    🌹🌹🌹🌹

    در پناه خدا 👌👌👌👌👌

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 9, 1401

      سلام و درود و سپاس و ارادت
      استاد گرانقدرم
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      🌹🌹🌹🌹
      🌷🌷🌷🌷🌷❤️🙏

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 9, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 9, 1401

      درود و سپاس و ارادت
      استاد گرانقدرم
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا