🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم بر هم نگذاشتیم….

(ثبت: 256745) اسفند 9, 1401 

 

چشم بر هم نگذاشتیم
از پریشانیِ خوابی که هرگز تعبیری نداشت !!
چشم بر هم نگذاشتیم
از رجزِ باد در غبغبِ فرتوتِ صخره ها
بی آنکه بنمایاند بر خارِ مغیلان نمودی!!
چشم بر هم نگذاشتیم….. اما
از عنفوانِ عفیفِ جوانی
پَرت شدیم به پریودِ پیری وُ پرهیز
و نفهمیدیم هرگز
رنجوریِ حیات وُ خموشیِ مماتمان را….

(چشم بر هم گذاشتن در اینجا بجای آسودن و لذت بردن و تجربه کردن بکار رفته است)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 9, 1401

    سلام. و درود

    موفق باشید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌹🌿

  2. غلامحسین جمعی

    اسفند 9, 1401

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد عزیز

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا