🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم

(ثبت: 256686) اسفند 8, 1401 

 

با چشم خمار و عاشقت درگیرم
از زندگیم بدون چشمت سیرم

چون چشم تو چشمه ای است جوشان در من
بی ناز نگاه چشم تو می میرم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 8, 1401

    سلام و درود

    به وبسایت شعر پاک خوش آمدید🌹

    مرغِ دل این ترانه می خواند
    عاشقی کن، که عشق می ماند

    عاشقی کارِ بی دلان باشد
    آنکه دل باشدش، نبتواند

    دل به دلبر اگر دهی، مستی
    مست اگر شد دلت ز غم رستی

    چشم مستی اگر رسید از غیب
    مطمئن باش اهلِ دل هستی

    بداهه ای تقدیم نگاه یار تازه رسیده
    قدمت روی چشمانم

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا