🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند پریسکه

(ثبت: 257176) اسفند 20, 1401 

۱
کاش کوچک بودند
آرزوهامان
مثل
کودکان کار

🌷🌷🌷
۲
به بازارم رونق می دهد
عطر تنت
موهایت را اگر
به باد بسپاری

🌷🌷🌷
۳
بی رحمانه است
عهد نامه ای که
گلها را پژمرده کرد
و قناری ها را داغدار

🌷🌷🌷
۴
چراغِ
راه خوشبختی ست
گمنامی که
پیدا نشد پلاک خانه اش

🌷🌷🌷
۵
زحمت تشییع ام را نکشید
این روزها
هزاران بار
فاتحه ی خودم را می خوانم

🌷🌷🌷
۶
چگونه بجنگیم
با جنگ
وقتی تا
بن دندان مسلّحیم

🌷🌷🌷

#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

نظرها 12 
  1. سالروز میلادتان فرخنده باد نازنین دوست فرهیخته ام جناب استاد سیدحسینی عزیز.در سایه ی ایزد تعالی ….سنّ تو رود نود به بالا……

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 20, 1401

      سلام و سپاس استاد
      از لطف و بزرگواریتون ممنونم
      ان شاء الله شما هم دلتون شاد و لبتون خندان و جیبتون پر از پول باشه
      خدا یار شما غمخوار باشد
      دلت خرّم تر از گلزار باشد
      🌹🌹

      • طارق خراسانی

        اسفند 20, 1401

        سلام و دزود

        میلاد آن گهر من پر هنر مبارک باد
        از صمیم دل تبریک عرض می کنم🌹

        هاشورهای تان هم مانند طنز های دلچسب تان زیباست

        در پناه خدا 🌱❤️🌹👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

        • مهدی سیدحسینی

          اسفند 20, 1401

          درود استاد خراسانی
          سپاس از لطفتون
          نگاهتان زیباست با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حضرت حق شاد باشید 🌷🌷

  2. مسعود مدهوش

    اسفند 20, 1401

    درودتان استاد حسینی ارجمند🍃🍂🌱🌱🌹🌿🌿🌾☘️☘️

    زاد روزتان همایون،سلامت و شاد باشید🙏☘️🌾🌿👏👏👏

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 20, 1401

      سلام و ارادت استاد مدهوش
      صبحتون بخیر و شادی
      سپاس از مهر و محبتتون 🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 20, 1401

    سلام و درود و خدا قوت
    زادروز تان خجسته، بزرگوار

  4. برهان جاوید

    اسفند 20, 1401

    درود و عرض ادب
    تک تک شان عالی هستند و دارای مفاهیم والای انسانی
    زادروزتان مبارک
    ارزوی موفقیت و سلامتی روز افزون دارم برایتان❤️❤️🌹🌹👏

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 20, 1401

      درود جناب جاوید
      سپاس از لطفتون
      به مهر می نگرید زنده باشید 🌷🌷

  5. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1401

    جناب سید حسینی ارجمند
    درود بر شما و قلم توانمندتان
    تولدتان مبارک باد
    در پناه عشق ِ خدا از هر گزندی در امان باشید
    🌺🌺🌺💐💐💐🌿

    • مهدی سیدحسینی

      اسفند 20, 1401

      درود خانم خیاط پیشه
      سپاس از حضور گرمتون
      شاد و سلامت باشید 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا