🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حسین شهید ع

(ثبت: 256853) اسفند 22, 1401 

 

بی هنر باد هر آنکس ز تو آغاز نکرد
گفته ی نغز تو در جان خود آواز نکرد

جمله ای با قلم مهر تو دمساز نکرد
لحظه ای را به تکاپوی تو پرواز نکرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌹🌿

  2. استاد عزیزم
    جناب مروج همدانی
    با سلام درود
    زیبا بود و دلنشین

    جسارتا حقیر نظری داشتم
    اگر بجای باد از بود استفاده کنیم به نظر مبارکتان بهتر نمی شود ؟

    • اسفند 26, 1401

      سلام و سپاس
      حتما بهتر خواهد شد
      ممنونم از لطفتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا