🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مدینه ترکاشوند
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: کرج
بیوگرافی:

نام: مدینه ترکاشوند
شهر: کرج
صاحب۱۰ اثر
عاشقانه به لهجه باران
تا ناکجای عشق
شور قلم مشترک
جرعه ی شعر مشترک
نغمه های ارغوانی مشترک
سردار مقاومت مشترک
خاکریز واژه ها مشترک
ققنوس مشترک
ابتهاجی که سایه شد مشترک
آوای ملکوت مشترک
شعر من پیرهنت بود که جا ماند اینجا
مملول از عطر تنت بود که جا ماند اینجا
گفتی آغوش تو بوی وطنم را دارد
رفتی اما وطنت بود که جا ماند اینجا
مدینه ترکاشوند
آدرس:
اینستاtorkashvand_6327@
تلگرام madin torkashvand@

آخرین اشعار مدینه ترکاشوند

زیارت

مدینه ترکاشوند 22 فروردین 1403

 

امشب یک دقیقه بیشتر در طواف چشمانت بیخودم

خوانش: 33

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

مسافر

مدینه ترکاشوند 08 فروردین 1403

 

از عشق تا دم میزنی شعرت جواهر میشود

خوانش: 62

سپاس: 7

تعداد نظر: 5

عید

مدینه ترکاشوند 05 فروردین 1403

 

گلبانگ بهار چه صدایی دارد

خوانش: 64

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

چه کنم

مدینه ترکاشوند 24 اسفند 1402

 

دلم که جامه دران گشت ای خدا چه کنم ؟

غزل

خوانش: 53

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

شب سیاه

مدینه ترکاشوند 05 اسفند 1402

 

به شبِ سیاهِ دلها  نگهی چو ماه داری

غزل

خوانش: 137

سپاس: 5

تعداد نظر: 5