🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی عباس انصاری (عارف)
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران : بلوار فردوس ،خ پروانه جنوبی، ک۲۲ پ۱۴
بیوگرافی:

عباس انصاری متخلص به عارف شاعر در سبک کلاسیک
سرهنگ بازنشسته ی نیروی هوایی ارتش ، سر متخصص موتور جت چهار نوع هواپیمای شکاری بودم
اصالتا اهل استان قزوین ساکن تهران
متولد 1/6/1343
می تراود واژه از کلک خیال انگیز من
شاعری شوریده ام در پرده ی پندار خویش
بهر چه زادم ، ز چه پایم به دنیا باز شد ؟
ای دریغا عاجزم از گفتن اسرار خویش

آخرین اشعار عباس انصاری (عارف)

بسوخت….!!!

عباس انصاری (عارف) 15 آذر 1400

بسوخت………………………غزل

با نگاه دلفریبت دين و ایمانم بسوخت

غزل

خوانش: 222

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

سودا زده

عباس انصاری (عارف) 03 آذر 1400

سودا زده !!!!………..غزل

منع سودا نکند پیر ملامت گر ما

خوانش: 155

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

ای پری

عباس انصاری (عارف) 11 آبان 1400

ای پری…………………..غزل

پر کشیدی از دیارم ، بی قرارم ای پری

خوانش: 198

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

اشک حسرت

عباس انصاری (عارف) 04 تیر 1400

اشک حسرت. ……….غزل

در لوح دلم جز خط دلدار نمانده

خوانش: 249

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

عشق بی حاصل

عباس انصاری (عارف) 26 خرداد 1400

عشق بی حاصل ……………………………….غزل

خوشا آندم که یادی از من آواره می کردی

خوانش: 277

سپاس: 3

تعداد نظر: 5