🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی صفا یغمایی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: مشهد مقدس
بیوگرافی:

منم ان برگ خرانی که به دست بادم
از غم فرقت باران ز نفس افتادم

آخرین اشعار صفا یغمایی

باران

صفا یغمایی 07 فروردین 1403

 

آسمان بارید و در رگ‌های صحرا عشق جاری شد

غزل

خوانش: 46

سپاس: 7

تعداد نظر: 3

طلعت سپیده

صفا یغمایی 08 اسفند 1402

 

اینجا تمام پنجره‌ها آه می‌کشند

غزل

خوانش: 178

سپاس: 8

تعداد نظر: 13

غزه

صفا یغمایی 03 آذر 1402

دیوِ‌سیاه زخمه به پندار می‌زند

خورشید را به مسلخ شب دار می‌زند

خوانش: 179

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

تخمیس رباعی زیبای استادسیدناصرمیبدی(درویش)

صفا یغمایی 19 آبان 1402

 

از آفت عقل و هوشیاری پاکم

مسمط مخمس

خوانش: 230

سپاس: 6

تعداد نظر: 12

تعداد نقد: 2

مخمس رباعی زیبای استادلاهیجی

صفا یغمایی 17 آبان 1402

 

عشق من و تو حکایت سنگ و سبوست

مسمط مخمس

خوانش: 203

سپاس: 7

تعداد نظر: 13