🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیر وحدتی "یگانه"
تاریخ تولد: 1343/06/08
جنسیت: مرد
شهر: ابهر
بیوگرافی:

دبیر بازنشسته زبان انگلیسی.
کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی
دانشگاه علامه طباطبایی تهران
فارغ التحصیل ۱۳۷۲

آخرین اشعار امیر وحدتی "یگانه"

ساز طوفان

امیر وحدتی "یگانه" 29 فروردین 1403

ساز طوفان                              

دل بر امواج خروشان میزنم، اینبار هم

غزل

خوانش: 30

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

اشکهایت

امیر وحدتی "یگانه" 25 فروردین 1403

💦💦اشکهایت 💦💦

اشکهایت بهانه می سازم

غزل

خوانش: 63

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

آهسته تز(۲)

امیر وحدتی "یگانه" 21 فروردین 1403

آهسته تر(۲)

از چه رو هستی شتابان ای دلار، آهسته تر

غزل

خوانش: 25

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

آهسته تر

امیر وحدتی "یگانه" 16 فروردین 1403

آهسته تر

ای غم بیا بر کلبه احزان من، آهسته تر

غزل

خوانش: 27

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

پسته خندان

امیر وحدتی "یگانه" 05 فروردین 1403

پسته خندان

عیدا! دمی آهسته تر سر گشته بی سامان مرا

غزل

خوانش: 46

سپاس: 3

تعداد نظر: 6