🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امین رشیدی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

دانشجوی دکتری علوم سیاسی و روابط بین الملل

کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

مدرس

آخرین اشعار امین رشیدی

آری بلدم

امین رشیدی 05 اسفند 1402

 

گفته بودی بلدم ناز کشیدن، بلدی ناز کنی؟

خوانش: 45

سپاس: 1

عجب!

امین رشیدی 16 بهمن 1402

 

دیوانه یک دختر گلگونه و مستم

خوانش: 49

سپاس: 1

عدم اختیار

امین رشیدی 10 آبان 1402

 

آنکه در روز ازل بنده و مختارم کرد…

غزل

خوانش: 132

سپاس: 0

مجادله خر و کِرم

امین رشیدی 10 شهریور 1402

 

به لفّافه عرضی کنم کوتهی

غزل

خوانش: 296

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

شبیخون

امین رشیدی 19 تیر 1402

 

با حجابی کشف کرده آمدی کافر شوم !!؟؟

غزل

خوانش: 154

سپاس: 2

تعداد نظر: 10