🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی طلعت خیاط پیشه
تاریخ تولد: 1337/04/05
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار طلعت خیاط پیشه

هستی طلا

طلعت خیاط پیشه 26 فروردین 1403

 

دیدی برایت کرده ام دل را چراغانی

غزل

خوانش: 48

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

قدمگاه بهاران

طلعت خیاط پیشه 27 بهمن 1402

 

عاقبت سرمای سر سخت زمستان می رود

غزل

خوانش: 194

سپاس: 14

تعداد نظر: 28

خلوت ِ احساس

طلعت خیاط پیشه 04 بهمن 1402

دیگر نمی خواهد دلم تنها نشینم

یا در سکوت ِ عشق تو غم را ببینم

غزل

خوانش: 97

سپاس: 10

تعداد نظر: 15

بارگاه عشق

طلعت خیاط پیشه 07 دی 1402

چشم انتظار ِ دیدن تو دیده بر درم

شب بشکند صداقت ِ این حس باورم

غزل

خوانش: 113

سپاس: 11

تعداد نظر: 9

بال کبوتر ها

طلعت خیاط پیشه 23 آذر 1402

 

با یاد توام هر شب در خلوت ِ تنهایی

غزل

خوانش: 84

سپاس: 9

تعداد نظر: 9