🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی عصمت حبیبی
تاریخ تولد: 1401/11/01
جنسیت: مرد
شهر: خمینی شهر
بیوگرافی:

عصمت حبيبی متولد۱۳۴۷ فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی.
تالیفات:
مجموعه شعر۱- ترانه های باور۲-نفسی را به تماشای خودم «شعر سپید»
۳- بررسی بلاغت تصویر در اشعار هوشنگ ابتهاج بر پایه عنار کلاسیسیسم، رمانتیسیسم و سمبولیسیسم

و تعداد۴ مجموعه شعر دیگر در دست چاپ است.

آخرین اشعار عصمت حبیبی

شاعری

عصمت حبیبی 18 بهمن 1401

 

باز روحم در هجوم اشتیاق افتاده است

غزل

خوانش: 185

سپاس: 9

تعداد نظر: 16

تعداد نقد: 2