🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی نسرین حسینی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: شیراز_تهران
بیوگرافی:

(((عاشقانه هایم تقدیم به همسرم)))
《 قلم هویت من است 》
[گاهی باید در مورد بسیاری از واژگانی که در طول روز ،بکار میبریم اندکی تآمل کنیم.]
و 《من هرروز با شعر متولد میشوم 》
اثرهای که به چاپ رسیده 👇

درد پا به ماه (چاپ دوم )
سیب سکوت،
قافیه ها فراری اند ،
واژه های خاک خورده ،
آتش برجان ثانیه ها (رمان)،
اینجا آسمان سرخ است ،
فقط برای تو ،
شیرازی ام و خــوشه ی ناب آوردم
تنبـور و دف و‌ چنـگ و رباب آوردم
یک ثانیه باور نکن ای خواجه عشق
کــز حادثـه ی عشق تــو تاب آوردم
نسرین حسینی
ایمیل
nasrinhossini01@gmail.com
آدرس وبلاگ
ماه وش
http://nasrinhosseini.blogfa.com/
اینستاگرام
Nasrin._hosseini
فیسبوک
Nasrin hosseini
تلگرام
@nasrin_hosseini50
توییتر
Nasrin hosseini

آخرین اشعار نسرین حسینی

نوای عدالت

نسرین حسینی 16 بهمن 1402

نوای عدالت

ندیده ام به کلامت ، به غیر باج و غرامت

غزل

خوانش: 160

سپاس: 6

تعداد نظر: 18

می میرد

نسرین حسینی 01 بهمن 1402

می میرد

این من ببین در من ،پیوسته  می میرد

خوانش: 63

سپاس: 7

باز

نسرین حسینی 27 آبان 1402

باز…

من ‌و زخم زبانهای اهالی باز

غزل

خوانش: 105

سپاس: 7

حکم تازیانه

نسرین حسینی 16 آبان 1402

 

باز هم بهانه ای، حکم تازیانه ای،

غزل

خوانش: 155

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

میخک

نسرین حسینی 04 آبان 1402

میخک

آنکس که شد دلبند تو ، کی میرهد از بند تو

غزل

خوانش: 185

سپاس: 7

تعداد نظر: 13

آخرین نوشته های ادبی نسرین حسینی

غزل شبیه ترین قالب شعری به تجسم عشق است .

نسرین حسینی 22 بهمن 1402

غزل شبیه ترین قالب شعری به تجسم عشق است .

بیش از هزار سال است.

خوانش: 36

سپاس: 0

شعر پارسی

نسرین حسینی 11 شهریور 1398

شعر پارسی از دیرباز تاریخِ تمدنِ ایران زمین،

همواره در محورِ محافل و مجامع و معابر ملی و آیینی و سرزمینی بوده است.

خوانش: 774

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

“سکوت”

نسرین حسینی 06 شهریور 1398

سکوت

از نگاه تلخ این جماعت

خوانش: 870

سپاس: 3

تعداد نظر: 9