🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سید مصطفی سامع
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار سید مصطفی سامع

غافر حنان

سید مصطفی سامع 20 اسفند 1401

 

الهی از تو خواهم آنچه باشد موجب غفران

غزل

خوانش: 112

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

زیب گلستان

سید مصطفی سامع 17 اسفند 1401

 

بیا ای قائــــــــــــــم آل پیامبر

ترجیع بند

خوانش: 117

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

میلاد ولی عصر عج

سید مصطفی سامع 11 اسفند 1401

هو الله

ساقـیا بــرخیــز جــــام مـــــی بیاور از ثــــواب

قصیده

خوانش: 146

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

شکر خند

سید مصطفی سامع 09 اسفند 1401

 

بهــــار است و ساقــــی بیــــــا از وفا

مثنوی

خوانش: 129

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

میدان رفتن حضرت ابوالفضل

سید مصطفی سامع 05 اسفند 1401

طبع خواهد کند ، وصف ماه منیر

شیر شاه نجف قهرمان دلیر

خوانش: 192

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

آخرین نوشته های ادبی سید مصطفی سامع

از حرم تا حرم

سید مصطفی سامع 29 تیر 1402

رهرو کربلا التماس دعا

زائر مرقد سید الشهدا

خوانش: 62

سپاس: 0