🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کارگاه اول

(ثبت: 229617) تیر 30, 1399 
کارگاه اول

 

به نام خداوند جان و خرد
سلام و تقدیم احترام
خدمت اعضای گرانقدر انجمن ادبی شعر پاک

به دنبال مطالب مندرج در صفحه فراخوان به آدرس زیر:

نخستین کارگاه شعر به صورت مقدماتی
و با هدف جلب مشارکت حداکثری دوستان به شکلی ساده برگزار می گردد. ان شاءالله اعضای انجمن در مدیریت های بعدی خود که داوطلبانه و دوره ای تغییر می کند کارگاه هایی با ایده های متنوع و چالش های گوناگون ادبی تشکیل خواهند داد.
روال کلی هر کارگاه در ابتدا تعیین موضوع شعر، تعیین کلیدواژه، مشخص نمودن قالب شعر، تعداد واژه ها، تعداد سطر یا مصراع ها و تعیین مهلت زمان ارسال شعر می باشد. مدیر کارگاه می تواند به جای انتخاب کلیدواژه با نمایش یک تصویر، شرکت کنندگان را به سرایش بر اساس حسی که از تصویر دریافت می کنند دعوت کند. جایگزین تصویر می تواند یک متن، یک شعر، فایل صوتی یا ویدیوی بارگذاری شده در صفحه کارگاه و یا فقط مشخص کردن موضوع سرایش باشد.
طول مدت برگزاری هر کارگاه از شروع تا خاتمه یک هفته است.
در کارگاه اول از شرکت کنندگان عزیز تقاضا دارم بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی در انتخاب فرم و محتوا با استفاده از دو واژه “روز” و “شب” اشعاری تازه، ویژه کارگاه بسرایند و آثار خود را حداکثر تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری از بخش درج نظرات پایین همین صفحه ارسال فرمایند.
دو واژه “روز”و “شب” می توانند به توالی و یا جداگانه در ساخت شعر به کار گرفته شوند.
در کارگاه اول محدودیتی برای ارسال آثار متعدد وجود ندارد و شرکت کنندگان آزادند اشعار خود را تا پایان مهلت ارسال، جایگزین یا ویرایش نمایند. در طول برگزاری کارگاه، شرکت کنندگان به نقد و بررسی و تحلیل سروده های یکدیگر می پردازند و خوانده و شنیده ها و دانش ادبی خود را با دیگر دوستان به اشتراک می گذارند.
در پایان کارگاه از تمامی اعضای انجمن دعوت می شود جهت انتخاب شاعر برتر، بهترین شعر کارگاه از نگاه خود را طی یک رای گیری عمومی انتخاب نمایند.

برای تمامی کارگاه ها جوایز متنوعی از قبیل هدیه اشتراک ماهانه سایت، انتشار ویژه و انتشار مجدد آثار شاعران برتر، هدیه عکسنوشته و هدیه ویدیو کلیپ از سروده انتخابی شاعر برتر که در سایت نمایش داده می شود به برندگان مسابقه تقدیم خواهد شد.

درج شعر، نظر و نقد در صفحه کارگاه فقط برای اعضای انجمن مقدور می باشد بنابراین جهت مشاهده کادر ارسال نظر در پایین صفحه و فعال شدن دکمه ارسال، ابتدا از ورود به حساب کاربری خود در سایت اطمینان حاصل نمایید تا مشخصات شما هنگام درج مطلب نمایش داده شود.

پیشاپیش از لطف حضور عزیزان شرکت کننده تشکر می کنم و از هم اکنون
منتظر سرایش های تازه و ثبت و نشر آثار زیبایتان هستم.

 

با کلیک بر روی لینک زیر، وارد صفحه کارگاه خواهید شد:

کارگاه اول

 

 

 

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا