🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابتلا

(ثبت: 267360) بهمن 10, 1402 

بسمه العزیز
ابتلا

چندگاهی در گمانی از وفا افتاده ایم
وهم آلوده به پندار صفا افتاده ایم

بس که در تلخی به سر شد زندگی مان گوییا
سرنگون در عشق در سال وبا افتاده ایم

چون نگین در حلقه نامردمان بنشسته ایم
ناگزیر اینجا به حالی مبتلا افتاده ایم

از اصالت چون نشانی نیست در این روزگار
بی سر و سامان به دامان بلا افتاده ایم

هر دم آید دهشتی دیگر به حال و روزمان
این چه بختی بود در وحشت سرا افتاده ایم

صبر کن مهدی که آخر می رویم از این دیار
گر چه ما در دام خلقی ناسزا افتاده ایم

 

#مهدی_رستگاری
سی ام شهریور سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
بیست و یکم سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی گروه «مکتب خانه عشق»

دفتر شعر روزگاران

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 10, 1402

    درود بر شما
    زیبا سرودید
    از حقیقتی تلخ🌿

    • مهدی رستگاری

      بهمن 11, 1402

      درود و سپاس بانوی ارجمند . لطف عالی پاینده🌷🌹🌷🌹

  2. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1402

    از اصالت چون نشانی نیست در این روزگار
    بی سر و سامان به دامان بلا افتاده ایم

    سلام‌و‌درود‌

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

    • مهدی رستگاری

      بهمن 11, 1402

      درود و سپاس و عرض ارادت استاد خراسانی عزیز. همیشه لطف داررد🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا