🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه مهرانگیز

(ثبت: 267173) بهمن 2, 1402 
بوسه مهرانگیز

بسمه اللطیف
#رباعی- شماره ۶۴
بوسه مهرانگیز

سرمست ز بوسه های مهرانگیزی
دیگر پی آنی که ز من بگریزی

چون می روی از بستر من با صد ناز
سروی که به پای خویش بر می خیزی

#مهدی_رستگاری
سی ام خرداد سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیستم ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی
رباعی سرایی گروه ادبی《ادیبانه》

دفتر شعر روزگاران
۸۸۳
*پیوند نشر در وبسایت شعر نو / شعر ناب / شعر بسمه اللطیف
#رباعی- شماره ۶۴
بوسه مهرانگیز

سرمست ز بوسه های مهرانگیزی
دیگر پی آنی که ز من بگریزی

چون می روی از بستر من با صد ناز
سروی که به پای خویش بر می خیزی

#مهدی_رستگاری
سی ام خرداد سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیستم ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی
رباعی سرایی گروه ادبی《ادیبانه》

دفتر شعر روزگاران
۸۸۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 2, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌺

    • مهدی رستگاری

      بهمن 3, 1402

      درود و سپاس بانوی گرامی. لطف تون پاینده🌹🌷🌹🌷

  2. طارق خراسانی

    بهمن 2, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • مهدی رستگاری

      بهمن 3, 1402

      سلام و درود و عرض ارادت. لطف دارید🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا