🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغ عشق

(ثبت: 267656) بهمن 25, 1402 
داغ عشق

بسمه اللطیف
داغ عشق

مزار من رسد روزی که غرقه در چمن باشد
برآید سبزه از خاک من و آن هم ز من باشد

چه خوش باشد چنان روزی تو آیی بر مزار من
قد چون سرو تو بر آن چمن سایه فکن باشد

بروید لاله های سرخ و زرد از خاک من آن روز
که گویای تمنای من از تو دل شکن باشد

اگرچه عمر من آید به پایان از غمت روزی
ولی در سینه ام شوق تو در بین کفن باشد

غم عشقم بفرسود و بهار عمر من طی شد
نشد مهدی مرا یک بوسه هم از آن دهن باشد

به جز داغ غمی از عشق او حاصل نشد اما
سرافرازم که خود داغی چنین بر جان من باشد

 

#مهدی_رستگاری
چهاردهم مرداد سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
ششم اوت سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی کلاسیک گروه «محفل شیدایی»

دفتر شعر روزگاران
۱۶۰

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    بهمن 25, 1402

    درود جناب رستگاری عزیز
    شعر بسیار زیباییست
    سپاس از اشتراک گذاری این اثر
    شاد و سلامت باشید💐💐💐👏👏👏👏

    • مهدی رستگاری

      بهمن 26, 1402

      سلام و عرض ادب و ارادت جناب گیوه چیان عزیز و بزرگوار. متشکرم از لطف و عنایت ارزشمند حضرتعالی 🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا