🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبندم

(ثبت: 267005) دی 27, 1402 
دلبندم

بسمه اللطیف
دلبندم

حضور و حسّ تو همواره مایه شادی است
هزار شکر بر این نعمت خدادادی است

همیشه خاطر من پیش تو است دلبندم
که یاد و صحبت و درک حضور تو شادی است

بیا که بی تو نباشد به زندگی ذوقی
که این حقیقت محتوم و امر بنیادی است

اسیر عشق توام بی گمان و می دانم
که این نهایت حد و حدود آزادی است

بخوان به نام محبت تو این غزل مهدی
که دوست داشتن آیین آدمیزادی است

بهار عشق اگر در دلت شکوفا شد
سر تو سبز و تمام وجودت آبادی است

 

#مهدی_رستگاری
بیست ویکم تیر سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
دوازدهم ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی《ادیبانه》

دفتر شعر روزگاران
۹۰۴

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 27, 1402

    بخوان به نام محبت تو این غزل مهدی
    که دوست داشتن آیین آدمیزادی است

    بهار عشق اگر در دلت شکوفا شد
    سر تو سبز و تمام وجودت آبادی است

    سلام و درود

    بسیار زیباست
    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • مهدی رستگاری

      دی 27, 1402

      درود و ارادت و سپاس فراوان جناب خراسانی عزیز و ارجمند🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا