🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دولت اشک

(ثبت: 266315) آذر 26, 1402 
دولت اشک

بسم الله المحیی القلوب
#رباعی – شماره ۱۰۰
تقدیم به محضر سیدالشهدا علیه السلام

باز آ که بدون تو بیابانم من
ناکامی شرم شوره زارانم من

ارباب به چشم هدیه کن باران را
کز دولت اشک تو بهارانم من

 

غبار دستگاه حسینی-#مهدی_رستگاری
هجدهم آبان سال یکهزار و سیصد و نود و سه خورشیدی
پانزدهم محرم الحرام 1436 هجری قمری

دفتر شعر شیدایی
۵۹۴

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا