🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندان غیبت

(ثبت: 268131) اسفند 18, 1402 
زندان غیبت

بسم رب المهدی
زندان غیبت
تقدیم به پیشگاه پاک و نورانی حضرت ولیعصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)

در ظلمت بی پایان با وضع پریشانت
بی شک نظری دارد بر حال تو جانانت

خورشید ورای ابر می تابد و گرمایش
جاری است به غیبت در تاریکی زندانت

از جای مرو ای دل هر ناخوشی و سختی
بی هیچ شک افزاید بر سطوت ایمانت

در دوره بدعهدی بی منزلت است آری
جان دادن اهل دل بر حرمت پیمانت

از قعر نشیب خود در می نگرم هر دم
تا کی برسد اوج رحمانی دورانت

سرباز توام مهدی اینک بپذیر از من
این گوی ارادت را در وسعت میدانت

چون می نگری از غیب بر حال من خسته
در گوشه ای از زندان دست من و دامانت

غبار دستگاه حسینی- #مهدی_رستگاری
نهم اسفند یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
هجدهم شعبان سال ۱۴۴۵ هجری قمری
غزل سرایی گروه ادبی《گلشن شعرا》

دفتر شعر شیدایی

۶۵۷

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 18, 1402

    درود مهدی جان
    دستمریزاد مثل همیشه عالی.
    جسارتا فقط یکی از ابیات به اشتباه دو بار تکرار شده.
    فضولیم را به بزرگیت ببخش
    شاد و سلامت باشی💐💐💐🌺🌺🌺

    • مهدی رستگاری

      اسفند 19, 1402

      درود و سپاس جناب گیوه چیان عزیز از لطف و بزرگواری شما . همچنین ممنونم از دقت نظر و یادآوری اشتباه در نگارش این غزل. اشکال مزبور ویرایش و رفع شد 🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا