🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سخن عشق

(ثبت: 264439) مهر 19, 1402 
سخن عشق

بسمه اللطیف
سخن عشق

اگر چه عشق فقط واژه ای به گفتار است
هزار نکته شیرین از آن پدیدار است

به نزد اهل محبت طنین این واژه
چنان تلاطم توفان دل در افکار است

عجیب ذکر خوشی هست و در حقیقت آن
به ساحت دل و جان بس شگفت آثار است

اگر چه عشق چو امری نهانی است اما
چو نقش بارزی از هر در است و دیوار است

دمی به جلوه ز لب های پر ز خنده دوست
دمی حرارت یک دیده گهر بار است

گهی به قوت فریاد در دلی خاموش
گهی چو شادی پرواز سوی دلدار است

هزار جلوه کند عشق مهدی و هر دم
به طرز و شیوه و شکلی دگر به انظار است

رها کن این سخن و گفتگو که جان سخن
حکایت خوش یک بوسه از لب یار است

 

#مهدی_رستگاری
دوازدهم اسفند ماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
سوم مارس سال ۲۰۲۲ میلادی
غزل سرایی محفل ادبی «هفت هنر شیدایی»

دفتر شعر روزگاران
۴۵۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا