🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سنگسار

(ثبت: 229920) مرداد 8, 1399 
سنگسار

سنگسار
*****

قافیه را باختیم
روزگاری که…
عاشقان مرتد
لیلی ها سنگسار
رقصنده ها بر دار
و تصنیف ها را در خاکستر جهل
مدفون کردیم
*****
چه کردیم؟
عاشقانه ها
عابرانی مست و سر درگم
با غزلهای در دام
غزالهای در سوگ..
تا کجا، به ناکجا
کمر اشکها و چشمان پربار را
نظاره کردیم…
*******
آی بشریت….
صد افسوست باد
این طنابهای تاریک و
چاههای فرسوده ات
عاقبت شد مدینه ما
غروب های بشری
و مرگ روزگی هایمان شد
*****
گویا…
آن سوی دریا
در فراغ فطرت حیوانی
ورای سنگهای ملعون بشریت
بر پا میشود
آبی پاکی ها
گستره ئ شعاع آدمی گری

مرداد99
عسل اسدیان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مرداد 8, 1399

    سلام عسل اسدیان عزیز،
    شعر کمی به سمت شعار رفته است اما می شود فهمید که شاعر هم گاهی دوست دارد فریاد بزند و شعار دهد

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • مرداد 8, 1399

      سپاس فریبای نازنین ممنون که خواندید
      بله گاهی فریادی از درونت کلمات را برون ریزی می‌کند
      🌹
      مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا