🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شراب طهور

(ثبت: 262238) مرداد 4, 1402 
شراب طهور

بسم الله النور
شراب طهور
تقدیم به محضر حضرت سیدالشهدا (علیه السلام)

ثبت است بر جریده ایام نام ما
جاوید گشته است به عالم دوام ما

پر از شراب پاک و طهور شهادت است
در دور غم به سلسله عمر جام ما

از پای خود فتاده و غلطان به خاک ها
خون می تراود از لب شیرین و کام ما

حجت تمام گشت و نمانده بهانه‌ای
افتاده است طشت پلشتان ز بام ما

مهدی بخوان حکایت گلچین روزگار
از واژه‌های این غزل ناتمام ما

آید بهار در پس پاییز و دی به بار
در انعکاس معجزه وار پیام ما

 

غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
بیست و چهارم تیر سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیست و ششم ذی الحجه سال ۱۴۴۴ هجری قمری
غزل سرایی گروه ادبی 《گلشن شعرا》

دفتر شعر شیدایی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 4, 1402

    السلام علیک یا اباعبدالله
    و علی الاَرواح التی حَلَّت بفنائک
    علیک منّی سلام الله
    ابدا ما بقیتُ و بقیَ اللیلُ و النّهار
    و لاجعَلَهُ اللهُ آخِرَ العهد منّی لزیارتکم
    السلام علی الحسین
    و علی علیّ بن الحسین
    و علی اولاد الحسین
    و علی اصحاب الحسین
    ❤️🙏

    • مهدی رستگاری

      مرداد 6, 1402

      السلام علیک یا ثارالله و ابن ثاره و الوتر الموتور السلام علیک و علی الارواح التی حلت بفنائک..
      سالروز فاجعه عاشورا را تسلیت عرض می کنم🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا