🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شرح حال

(ثبت: 264092) مهر 4, 1402 
شرح حال

بسم الله الهادی الخلائق الی النور
شرح حال

ما کجا و الف قامت دلدار کجا است
ما کجاییم و تمنای قد یار کجا است

چشم آلوده نظر از رخ جانان دور است
با چنین چشم دگر مهلت دیدار کجا است

لاف عشق و روش جرم و ریا پیمودن
غایت این ره و این شیوه رفتار کجا است

در جهان مردم بی مایه کجا می فهمند
قیمت و ارزش آن گوهر شهوار کجا است

روزگار غم و حرمان و تبهکاری و شرم
عمر را برد بگویید که زنهار کجا است

آتش کوره ظلمت دل و جان را سوزاند
مدد و یاری آن یار مددکار کجا است

شغب و شهوت و حرص و هوس و آز و دروغ
مخلص جانم از این منزل دشوار کجا است

یا رب از نفس مرا حفظ کن و رحمی کن
نیک دریافته ام عاقبت کار کجا است

مگرم مهدی زهرا (علیهم السلام)به نظر باز خرد
ور نه امید نجات من بدکار کجا است

با چنین نقص در ایمان و عمل وای به ما
اعتنای خوشی از حضرت دلدار کجا است

رستگاری همه در دایره مهر علی ـ(علیه السلام) است
لیک شایستگی گردش پرگار کجا است

غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
بیست و پنج فروردین یکهزار و سیصد و نود و دو خورشیدی
سوم جمادی الثانی 1434 هجری قمری

دفتر شعر شیدایی
۵۶۷

توضیح : تصویر متعلق به مسجد سهله در نزدیکی شهر کوفه است که بنابه روایات معتبر محل استقرار حضرت قائم (عج) بعد از ظهور خواهد بود.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما
    زیباست
    اجرتون با حضرت دوست🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا