🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق زیارت

(ثبت: 263387) شهریور 8, 1402 
شوق زیارت

بسم رب العزه و الشهاده
شوق زیارت
تقدیم به محضر نورانی حضرت سیدالشهداء (علیه السلام)

گر چه بس زار است حال سوگوارت یا حسین
شکر می گویم که گشتم غمگسارت یا حسین

روزها رفت و چهل روز است در تاب و تبم
می نگر یک دم به حال داغدارت یا حسین

من که محرومم ز فیض رهسپاری سوی تو
همره اشک روانم بر مزارت یا حسین

گشته پر روی زمین ز انبوه شیدایان تو
در شتابند عاشقان سوی دیارت یا حسین

موج مردم حیرت انگیز است یک دم کن نظر
بر شتاب یاوران بی شمارت یا حسین

موکب آشفتگان عشق می آید به نظم
جمله در زیرلوای شهسوارت یا حسین

اربعین و بوسه صحرا به پای زائران
می کند غوغا به جان شوق زیارت یا حسین

این تطاول بس گران شد، می شود جانم رسد
در ربیع عشق با شوق بهارت یا حسین

تشنه فیض توام بارانی ام کن در غمت
نیک می دانی که بی تو شوره زارم یا حسین

مهدی اینک همچو پروانه است آتش زن در او
تا بسوزد خویشتن را در مدارت یا حسین

 

غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
۵ آبان سال ۱۳۹۴خورشیدی
چهاردهم صفرالخیر 1436 ه.ق.

دفتر شعر شیدایی

۵۲۹

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا