🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلوع

(ثبت: 268284) اسفند 20, 1402 
طلوع

بسم اللطیف
#رباعی – شماره ۴۱
طلوع

 

آن دم که به چشم مست تو خیره شدم
گمگشته زار آن شب تیره شدم

آن گه ز طلیعه فروغ چشمت
طالع شدم و بر آسمان چیره شدم

 

#مهدی_رستگاری
هفدهم اسفند سال یکهزار و سیصد و نود و دو خورشیدی

دفتر شعر روزگاران
۴۷۲

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    اسفند 20, 1402

    سلام و درود بر شما

    • مهدی رستگاری

      اسفند 20, 1402

      درود و سپاس سرکار خانم بیرانوند🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا