🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ظلمت گیسو

(ثبت: 269575) اردیبهشت 20, 1403 
ظلمت گیسو

بسمه اللطیف
ظلمت گیسو

چو در دل شب موی تو چشم باز نمودم
اسیر گشمده پیچ و تاب زلف تو بودم

هزار ناله به پا خاست از دل و نشنیدی
شده است منعکس آنها در این غزل که سرودم

به اشتیاق تو را خواستم به ظلمت آن شب
به اشک و آه ز آتشفشان ژرف وجودم

پر از هوای تو بود آن فضای تیره و آنجا
هوای خواستن تو ز خویشتن بربودم

ز فرط تیرگی آن دم دو چشم خویش ببستم
صدای ناز تو دادم نجات و من بشنودم

مرا صدا زدی و سر بلند کردم از آن موی
به شادمانی دیدار ماه چشم گشودم

بخوان ز بطن غزل های عاشقانه مهدی
هزار حالت قلبم که من عیان بنمودم

#مهدی_رستگاری
دهم آذر سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
یکم دسامبر سال 2021 میلادی
۳۸۳
دفتر شعر روزگاران

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا