🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه

(ثبت: 209135) فروردین 5, 1398 

در را بستی
صدای در
توی سرم راه میرفت
مزه نبودنت
قهوه قجری بود
یا
آخرین اس ام اس
گلوله ای بود
که به چشمهایم شلیک کردی
خداحافظ عزیزم
چه اتفاق تلخیست
وقتی
گوشی تلفن
درقلبت منفجرشود..

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا